Managed Services levert diensten gericht op datacenter, cloud en beveiligde toegang tot informatiesystemen van de klant. We doen dit met een team van klantgerichte medewerkers die snel en adequaat vragen beantwoorden, storingen oplossen en verzoeken afhandelen.

Diensten Managed Services

  • Servicedesk
  • Remote Support
  • On-line Support
  • Monitoring & Rapportage
  • Stand-by

Gebieden Managed Services

  • Databases (MS-SQL, Oracle, PostgreSQL);
  • Servers (Windows, Linux);
  • Virtualisatie;
  • Storage (SAN, NAS, DAS);
  • Netwerk (Firewall, Router, Switch, IDS-IPS);
  • Autorisatie en security dienstverlening (op server- en netwerkniveau).

De samenhang en afstemming tussen de activiteiten en diensten wordt geborgd middels het werken volgens ingerichte (ITIL) processen. We maken over deze dienstverlening en het bijbehorende serviceniveau heldere afspraken met onze klanten die vastgelegd worden in een Service Level Agreement.

Uw bedrijfscontinuïteit waarborgen?

Uw continuïteit verbeteren? Is uw continuïteit tijdens vakanties geregeld? Heeft u alle expertise in huis? En heeft uw geen last van storingen? Dan heeft u het goed geregeld. Zo niet, dan is Managed Services iets voor u. Neem gerust contact met ons op. Samen met u vinden we zeker een passend antwoord op uw vragen.